info@digiprintstudio.com --- تلفن : 88 12 99 33 - 021 ---- تلگرام : 85 51 319 - 0912
مزایای استفاده از کاتالوگ کاغذی
کاتالوگ کاغذی

کاتالوگ کاغذی همواره از ارکان اصلی تبلیغات به حساب می‌آید در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای استفاده از کاتالوگ های کاغذی آشنا کنیم افرادی که تمایل دارند از کاتالوگ ها برای معرفی محصولات خود استفاده کنند باید نکاتی را در جهت چاپ و طراحی کاتالوگ ها مد نظر داشته باشند .
پیشنهاد می کنیم این متن را تا پایان مطالعه کنید..

سهولت استفاده از کاتالوگ کاغذی

اکثر افراد تمایل دارند تا کاتالوگ‌های کاغذ را مطالعه و مشاهده کنند توجه داشته باشید که کاتالوگ های هنری نیاز به زیبایی بخشیدن دارند که به مشتریان کمک می‌کند تا در اوقات فراغت این کاتالوگ ها را مطالعه کنند و دسترسی مستقیم به محصولات و آزادی و مشورت با یکدیگر باعث می شود تا اطمینان بالایی برای استفاده از محصولات شما داشته باشد بهتر است بدانید که مطالعات و نظر سنجی های انجام شده است اکثر افراد یعنی بیش از ۷۰ درصد از خریداران تمایل دارد تا کاتالوگ های کاغذی را مطالعه کنند و تنها ۱۰ درصد از افراد نسخه‌های خطی را بررسی و مطالعه می‌کنند.

اشتراک گذاری اطلاعات

انعطاف پذیری در  کاتالوگ های کاغذی

در کاتالوگ های کاغذی انعطاف پذیری بالا وجود دارد که شما می توانید اطلاعات را با استفاده ترکیبی با کیفیت بالا چاپ کنید توجه داشته باشید که کاتالوگ های شما برند شما ما را معرفی می کند و دسترسی به کارهای دیگر اطلاعات را برای بازاریابی بسیار آسان می کند.

در نظر داشته باشید که امروزه برای تبلیغات محصولات از شبکه های اجتماعی نیز استفاده می‌کنند اما همان طور که می دانید اکثر افراد تمایل دارند ها از کاتالوگ های کاغذی استفاده کنند.

شما می توانید با به کارگیری چیدمان های مناسب در ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق موقعیت محصولات خود را به راحتی بررسی کنیم خوانندگان و خریداران با رغبت بیشتری از کاتالوگ های تبلیغاتی محصولات استقبال می کنند البته اگر کاتالوگ های شما جذاب و زیبا باشد بسیار تاثیر گذار میشود.

توجه داشته باشید که مشتریان با استفاده از یک کاتالوگ چاپی سریعتر با محصولات شما آشنا می‌شود و جذب شرکت محصولات شما می شود می توانید بر روی کاتالوگ خود کد QR قرار دهید
در صورت جذب مشتری این افراد بلافاصله می توانند توسط گوشی‌های هوشمند و اطلاعات محصولات مورد نظر را به دست بیاورد و با شما تماس خواهند گرفت و این راه تبلیغات بسیار راحت و بسیار آسان می باشد شما به طور طبیعی شفافیت محصول خود را برای مشتری را آشکار کرده و مشتری باید قوی تری می توانند جهت خرید محصولات اقدام کند.
بهبود بازاریابی دیجیتال با فرصت های کاغذی.

بهتر است بدانید که امروزه که تبلیغات های آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود و اکثر افراد از اینترنت استفاده می کنند اما همچنان کاتالوگ های کاغذی از کاتالوگ های آنلاین را دارد در درجه حرارت بالایی برخوردار می باشد .

کاتالوگ کاغذی در مقابل تبلیغات های آنلاین

در نظر داشته باشید که امروزه تمامی افرادی که از تبلیغات های آنلاین استفاده می‌کنند تا زمانی که محصولاتی برای مشتریان خود می فرستند همچنان از کاتالوگ کاغذی نیز استفاده می‌کنند و حتماً در داخل جعبه هایی که محصولات خود را در آن قرار می دهند را برای مشتریان می فرستند کاتالوگ قرار می دهند تا مشتریان بتوانند با تمامی محصولات شرکت موردنظر آشنا شوند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از کاتالوگ های چاپی این است که شما می توانید با استفاده از تصویر و رنگ های مناسب شدم کاتالوگها به کار میبری حس اطمینان بیشتری را به مشتریان خود انتقال دهید
نکته بسیار مهمی که باید برای چاپ کاتالوگ های کاغذی در نظر داشته باشید این است که بتوانید کاغذ مناسبی را جهت چاپ کاتالوگ انتخاب کنید و همچنین از طرح و کلمات مناسبی استفاده کنید تا باعث جذب مشتریان شود در نظر داشته باشید که نگاه مشتریان به تصاویری که بر روی کاتالوگ ها چاپ می کنید و رنگ هایی که استفاده می کنید می باشد که در نظر داشته باشید که باید در طراحی و چاپ کاتالوگ ها از نهایت دقت خود به کار ببرید.

البته در نظر داشته باشید که شما اگر نیاز به کاتالوگ کاغذی دارید می توانید جهت مشاوره و راهنمایی با همکاران ما تماس بگیرید تا بتوانند شما را راهنمایی کنند تا در طراحی کاتالوگ های کاغذی بتوانید موفق عمل کنید و بهترین کاتالوگ کاغذی را برای معرفی محصولات و کسب و کار خود طراحی و چاپ کنید.

نوشتن دیدگاه

X