info@digiprintstudio.com --- تلفن : 88 12 99 33 - 021 ---- تلگرام : 85 51 319 - 0912
قیمت چاپ کاتالوگ
قیمت چاپ کاتالوگ

قیمت چاپ کاتالوگ محصولات با توجه به طرح و همچنین ابعاد آن بستگی خواهد داشت که در رنج های مختلف قیمت چاپ کاتالوگ وجود دارد. آیا قصد چاپ کاتالوگ را دارید و از بودجه اختصاص داده شده برای این پروژه تعجب می کنید؟ فناوری های چاپ، گزینه های بسته بندی ، حمل و نقل و بسیاری از پارامترهای دیگر در هزینه چاپ کاتالوگ شما تأثیر می گذارد!

کاتالوگ ابزاری برای حمایت از فروش است که از نیروی فروش در روابط خود با مشتری پشتیبانی می کند. این یک نمایشگاه محلی مجازی است درواقع شما محصولات خود را روی کاغذ ارائه می دهید.

 

مزایای یک کاتالوگ کاغذی

چاپ کاتالوگ کاغذی ویترین محصولات شماست پس خواننده می تواند همانند جستجو کردن در قفسه های یک فروشگاه در آن قدم بگذارد، همچنین به شما این امکان را می دهد تا حد ممکن اطلاعات داشته باشید تا منجر به سفارش یا عمل خرید شوید.

کاتالوگ کاغذی را می توانید در هر زمان بخوانید یکی از مزیت های بسیار قوی در بحث چاپ کاتالوگ می باشد.

به اشتراک گذاشتن کاتالوگ نیز از دیگر فواید چاپ کاتالوگ در کسب و کارها می باشد که شخصی که کاتالوگ کاغذی را دریافت می کند می تواند آن را در دسترس همه کارکنانی که ممکن است به آن نیاز داشته باشند قرار دهد.

این برنامه در همه جا و همیشه در دسترس است، به عنوان مثال نیازی به اتصال به اینترنت نیست و شاید آن را با خود ببرید.

 

 

هنگام چاپ کاتالوگ، کدام جهت مناسب تر است عمودی یا افقی؟

 

همه اینها به نوع محصول یا خدماتی که در کاتالوگ خود ارائه می دهیم بستگی دارد. با توجه به تجربه چندین ساله ای که در زمینه ی چاپ کاتالوگ داریم، ما در صنعت هنرهای گرافیکی، می توانیم خلاصه ای از رایج ترین انواع کاتالوگ را برای هر دو جهت ذکر شده به شما ارائه دهیم.

 

انتخاب جهت عمودی یا افقی باید قبل از شروع طراحی و طرح کاتالوگ انجام شود. ضروری است که یک مطالعه مقدماتی درباره محصولات یا خدماتی که می خواهیم در کاتالوگ توزیع کنیم ، انجام شود. علاوه بر این، ما باید عکس هایی را که قصد داریم آنها را به تصویر بکشیم، تجسم کنیم. قاب بندی مطلوب را تجزیه و تحلیل کنیم و غیره. غالباً، عکس ها تصمیم ما را درباره طراحی عمودی یا افقی فهرست ما تعیین می کنند. آنچه از همه مهمتر است، حفظ تناسب بین عکسها و قالب کاتالوگ است.

 

بیایید مثالی بزنیم. اکثر کاتالوگ های فروش خودرو و موتور سیکلت به صورت افقی هستند. به این دلیل که خودرو و موتورسیکلت از محصولات کشیده هستند. اگر به مشخصات آنها نگاه کنیم، به وضوح می بینیم که اتومبیل، موتور سیکلت، دوچرخه و سایر محصولات اینها اشیای( (horizontal افقی هستند.

هنگام قرار دادن کاتالوگ ماشین با جهت افقی، می توانیم عکس های تمام صفحه را قرار دهیم و نسبت خوبی از عکس ها را در برابر قالب افقی نگه داریم، بنابراین محصولات با شکوه تمام به نمایش در می آیند.

 

پارامتر های تعیین کننده در قیمت چاپ کاتالوگ کدام هستند؟

مقدار کاتالوگ برای چاپ

صفحه بندی کاتالوگ

قالب کاتالوگ

نوع پایان کار در کاتالوگ

بسته بندی کاتالوگ

 

وقتی تعداد صفحات موجود در یک کاتالوگ بیشتر باشد قطعا کاغذ و جوهری که در آن برای چاپ مصرف می شود بیشتر خواهد بود در نتیجه قیمت در چاپ نیز بیشتر خواهد شد.

استفاده از اندازه های استاندارد کاغذ (A3 ، A4 ، A5) باعث سرعت بخشیدن به چاپ و کاهش چاپ کاتالوگ می شود. در واقع ، مواد چاپگرها بهتر با این قالبهای استاندارد سازگار هستند.

 

نتیجه گیری :

شرکت ها از شناخته شدن در بین عموم مردم سود می برند، به ویژه اگر یک وسیله تبلیغاتی بتواند فروش محصول یا خدمات را افزایش دهد. و برای اینکه بتوانید تعیین کنید که استفاده از این رسانه ارزشمند است یا خیر، بهتر است از قیمت کاتالوگ مطلع شوید، تا با کمک راهنمای چاپ کاتالوگ ، نوع کاتالوگ مناسب را انتخاب کنید.

 

کیفیت چاپ که به نوع فرآیند چاپ و کیفیت رسانه استفاده شده بستگی دارد، بر قیمت کاتالوگ تأثیر می گذارد. در واقع، قیمت تمام شده یک کاغذ کلاسیک ۸۰ گرمی ارزان تر از یک کاغذ ساتن ۹۰ گرمی است.

هزینه چاپ تک رنگ به طور قابل توجهی کمتر از چاپ رنگی چهار رنگ است پس بنابراین قیمت چاپ کاتالوگ نیز با رنگ ها در ارتباط مستقیمی قرار خواهد داشت.

 

نوشتن دیدگاه

X