info@digiprintstudio.com --- تلفن : 88 12 99 33 - 021 ---- تلگرام : 85 51 319 - 0912
چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی

مرجع چاپ لیوان کاغذی

حداقل سفارش فقط ۱۰۰۰ عدد
تحویل ۸ روزه
چاپ لیوان کاغذی با وضوح بالا برای نوشیدنی به مشتریان ارائه می کنید، فرصتی عالی برای نشان دادن نام تجاری شما هستند. یک طراحی شخصی بهترین راه برای دسترسی به جامعه محلی شما و یا ایجاد رابطه بین نام تجاری است.

لیوان های کاغذی چاپ شده برای محصولات قهوه، نانوایی ها، بستنی و یا مواد غذایی، شرکت های بزرگ و کوچک، سازمان دهندگان رویدادها و مارک ها، محصول ثابت و قانع کننده ای هستند.

 

علامت تجاری برای لیوان های چاپ شده مهم است

نوآوری برای کسب و کار شما:

یک مطالعه انجام شده توسط موسسه مشاوره بازاریابی دورتموند نشان داد که یک فنجان کاغذ با مارک چاپ شده می تواند تا ۳۴ تماس جدید برای کسب و کار شما ایجاد کند. ۷۰٪ از مردم واقعا می توانند نام و نام خانوادگی را پس از دیدن آن فیس بوک بنویسند. جای تعجب نیست که زنجیرهای قهوه بزرگ، فنجان های کاغذی را چاپ کرده اند.

 

چشم نواز، راحت و مدرن! لیوان کاغذ یکبار مصرف ما با یک چاپ سفارشی، این نه تنها یک تبلیغ عالی برای شرکت شما است، بلکه یک عنصر بسیار کاربردی است که به شما امکان می دهد از قهوه و چای خود لذت ببرید و در هر کجا و هر زمان. استفاده از تکنولوژی مدرن چاپ، تضمین شناختن نام تجاری بزرگ است. با تشکر از یک گرافیک بسیار جذاب شما می توانید از دیگران پیشی بگیرید.

 

 

جهت مشاوره رایگان در خصوص خدمات چاپ دیجیتال روی صفحات مرتبط (چاپ کاتالوگچاپ بروشورچاپ لیبلساک دستی  – سررسید) کلیک بفرمایید بفرمایید، یا با گروه دی جی پرینت تماس حاصل بفرمایید: تماس با دی جی پرینت

 

چاپ لیوان کاغذی

حداقل سفارش ۱۰۰۰ عدد — تحویل ۸ روزه

X