info@digiprintstudio.com --- تلفن : 88 12 99 33 - 021 ---- تلگرام : 85 51 319 - 0912
لیبل تایوک چیست و چگونه از آن استفاده می شود

لیبل تایوک شاید برای خیلی ها نا آشنا باشد اما، همه شما زمانی که برای خرید تیشرت یا لباسی مراجعه می‌کنید متوجه لیبلی که پشت آن درج شده است شده اید که وجود لیبل باعث خارش پوست می شود همچنین بر روی تشک نیز مشاهده خواهید کرد  در نظر داشته باشید که بر روی برخی از لیبل ها علامت هشدار مبنی بر غیرقانونی بودن کندن لیبل می باشد.

البته در نظر داشته باشید که شما پس از خریداری تشک می توانید آن را جدا کنید که قانونی می باشد و این لیبل تنها برای اطلاع رسانی به مصرف کننده می باشد تا مشخصات محصولات اینکه تشک از چه موادی پر شده یا باید چگونه شسته شود را بر روی لیبل درج می کنند. توجه داشته باشید که این لیبل هایی که بر روی لباس‌ها یا بر روی تشک مورد استفاده قرار می گیرد معمولا جنسی متفاوت تر از کاغذ معمولی می باشد که به آن ها لیبل تایوک می گویند لیبل تایوک از الیاف مصنوعی بوده و پارچه فشرده می باشد همچنین دچاره پارگی نمی شود و در برابر مواد لکه‌بر و شوینده های قوی از مقاومت بالایی برخوردار هستند معمولاً از وزن سبک و طول عمر بالایی برخوردار می باشند توجه داشته باشید که لیبل تایوک در دو نوع مات و براق تولید و به بازار عرضه می‌شود.

 

کاربرد لیبل تایوک

از لیبل تایوک یا لیبل پارچه ای در صنایع پوشاک و صنایع خودرو و هم چنین نساجی کالای خواب و کیف و کفش و تمامی تولیدات پارچه ای استفاده می کنند در نظر داشته باشید از نوع لیبل تایوک پایین معمولا برای برچسب های بارکد سفارشی نیز استفاده می کنند.

اگر شما تولید کننده محصولاتی مانند تشک یا بالش وحوله و تولیدات پارچه ای هستید می‌توانید از لیبل فابریک استفاده کنید و از پرینتر لیبل زن چاپ کنید یا می توانید انواع لیبل های تایوک را سفارش دهید .
در نظر داشته باشید معمولاً فاقد چسب بوده و برای استفاده بر روی محصولات دوخته یا پرس می شود لیبل های تایوک در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم می باشند بنابراین می توانید در فضای خارج نیز از آن استفاده کنید همچنین این لیبل ها دارای قابلیت نوشتن با قلم یا مداد بر روی آنها می باشند چرا که از رویه ای از جنس کاغذ تشکیل می شود برای چاپ لیبل های تایوک باید از ریبون وکس رزین استفاده کنید اما به شما پیشنهاد می کنیم تنها از ریبون ضد آب برای چاپ بر روی لیبل های استفاده کنید چرا که بهترین گزینه بوده و در برابر آب و رطوبت مقاوم می باشد اما وکس رزین معمولاً در برابر مواد شوینده یا سنگ شویی پوشاک از مقاومت کمتری برخوردار هستند در نظر داشته باشید که شما می توانید بر روی دو طرف لیبل‌های تایوک مشخصات محصول خود را درج نمایید.

لیبل های تایوک معمولاً در دو جنسه قابل شستشوی معمولی و سنگ شور تولید و به بازار عرضه شده است شما می توانید لیبل های کاغذی را در عرض های مختلف و طول ۲۰۰ و ۴۰۰ متر تهیه کرده که مخصوص پرینتر و چاپ روتاری به صورت لیبل کاغذی می باشد که شما می توانید در پوشاک مردانه بچه گانه و تمامی پوشاک ها همچنین برای فرش از لیبل تایپ استفاده کنید.

لیبل چیست؟

بر روی تمام کالاها معمولاً برای برچسب ظریفی چسبانده می‌شود که به این برچسب ها معمولا لیبل می گویند که بر روی این لیبل معمولاً اطلاعاتی درباره مشخصات آن کالا درج می شود توجه داشته باشید که قیمت لیبل در مقایسه با ارزان تر و قیمت مناسب تر میباشد اولین بار در سال ۱۹۳۰ استفاده شد و استفاده از خرید و فروش سرعت کار را بالا برده همچنین برای انبارگردانی نیز بسیار مناسب می باشد.

لیبل ها برای دسته بندی برای چاپ معمولاً از لحاظ جنس تعداد ردیف و ستون افقی و عمودی بودن لیبل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید جهت سفارش لیبل مورد نیاز خود با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید و انواع لیبل ها در جنس و سایزهای مختلفی را که مد نظر خود دارید سفارش دهید در نظر داشته باشید که می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و در هر جای ایران که هستید های خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

نوشتن دیدگاه

X