info@digiprintstudio.com --- تلفن : 88 12 99 33 - 021 ---- تلگرام : 85 51 319 - 0912
چاپ کاتالوگ جلد سخت


چاپ کاتالوگ با جلد سخت بهترین نوع صحافی براب ان ایت ، طول عمر خیلی خوبی دارد ،ظاهر فوق جذاب آن هر کسی را به سمت آن میکشد برای نمونه میتوان البوم عکس خاصی را در آن گنجاند، تمام موارد شخصی سازی شده یا همان چاپ اختصاصی را در بر میگیرد.


احتمالا اولین تصویری که در ذهن شما از چاپ کاتالوگ با جلد سخت میبینید یک رمان یا کتاب پرفروش است این نوع چاپ کاتالوگ با توجه به هزینه نسبی بیشتر به الباقی چاپ کاتالوگ ها برای چاپ کاتالوگ هایی یرای ماندگاری بیشتر طراحی شده اند حتی در مواردی از نمونه محصول در خود چاپ کاتالوگ میشود استفاده کرد، چاپ کاتوگ با جلد سخت بسیار کار شمارو از باقی چاپ کاتالوگ ها متمایز میکند این نوع کاتالوگ ها به دلیل ظاهر جذاب در هر جایی جا دارنددر کمترین حالت میتوانند دکور زیبایی باشند .

موارد استفاده در صنایع: چاپ کاتالوگ آشپزی برای بخش رستوران و خدمات غذا، سالنامه‌هایی برای دانشگاهیان در همه سطوح، نمونه کارها برای هنرمندان و عکاسان، مروری بر سازمان‌ها برای سازمان‌های غیرانتفاعی فکر کنید. مهم نیست که چه محتوایی را ارائه می کنید، چاپ کاتالوگ با جلد سخت اینقدر به کار شما وزن میدهد که شما بیشتر راه را رفته اید.

ببه غیر از مواردی برای کسب کار تا حالا به چاپ کتاب یا البوم عکس یا هر موردی که دوست دارید برای خود با چاپ کاتالوگ جلد سخت فکر کرده اید.البته این موردی نیست که هر مجموعه اب به شما ارائه دهد.

نکات طراحی چاپ کاتالوگ با جلد سخت
ققبل از هر چیزی تمام نکات که لازم میدانید را روی کاغذ یاداشت کنید.

نمیتوان انکار کرد که تقریبا تمام چاپ کاتالوگ جلد ان است جلد شما باید خیلی جذاب باشد از لحاظ رنگ هم طراحی باید مناسب باشد یعنی طرحی امروزی داسته باشید.
خوانایی، خوانایی، خوانایی! یک فونت با طراحی مناسب برای متن اصلی انتخاب کنید و به اندازه فونت و طول جمله توجه کنید. (اگر فونت خیلی کوچک باشد یا پاراگراف ها خیلی طولانی باشند، بر روی خواننده پوشیده می شود.)
عطف جلد فراموش نکنید چون اگر این چاپ کاتالوگ در قفسه برود فقط عطف آن بیرون است.
صحنه را با رنگ تنظیم کنید. رنگ های تند و روشن توجه را به خود جلب می کند و برای مخاطبان هیجان انگیز ایجاد می کند. برای انتقال لحن آرام‌تر، پالت رنگ خود را خنثی‌تر نگه دارید. پوشش سیاه و سفید را برای نشان دادن قدرت یا پیچیدگی امتحان کنید.
آن را ساده نگه دارید. به راحتی می توان با طرحی پر از زنگ و سوت زیاده روی کرد. رویکردی ساده‌گرایانه داشته باشید و یک یا دو نقطه کانونی برای جلب نظر خوانندگان بالقوه ایجاد کنید.
هنگام اماده سازی فایل برای پرینت فضای کافی دور تا دور هر صفحه بگذارید تا هم چاپ امنتری داشته باشد هم کارتون را جذاب کنید.

نوشتن دیدگاه

X