info@digiprintstudio.com --- تلفن : 88 12 99 33 - 021 ---- تلگرام : 85 51 319 - 0912
چاپ لارج فرمت چیست؟
چاپ لارج فرمت

حتی اگر این اصطلاحی باشد که قبلاً نشنیده اید نمونه هایی از این روش چاپ را در زندگی روزمره مشاهده می کنید. پوسترها، بنرها، ایستاده های مقوایی در فروشگاه مواد غذایی و غیره. همه اینها از طریق چاپ لارج فرمت ایجاد می شوند.

این اصطلاح به مواد چاپی اشاره دارد که برای اکثر چاپخانه های استاندارد تجاری بسیار بزرگ هستند. چاپ لارج فرمت با نام چاپ با قالب گسترده نیز شناخته می شود و از تجهیزات مخصوص تولیدی استفاده می کند که می توانند ابعاد چاپی بزرگتر از حد معمول را کنترل کنند.

چاپ لارج فرمت چیست و چه تفاوتی با چاپ با قالب گسترده دارد؟

اگرچه این دو اصطلاح اغلب به جای هم به کار می روند اما چاپ در قالب گسترده و در قالب بزرگ دقیقاً یکسان نیستند. بلکه چاپ با فرمت گسترده نوعی چاپ با قالب بزرگ است. به این روش فکر کنید: چاپ لارج فرمت به چاپ هایی بزرگتر از آنچه یک چاپگر تجاری معمولی تحمل می کند اشاره دارد در حالی که چاپ با قالب گسترده معمولاً به معنای اندازه چاپ خاص است.

چاپ لارج فرمت برای چه کاری استفاده می شود؟

همانطور که قبلاً گفتیم حتی اگر با اصطلاحات صنعتی مانند چاپ در قالب بزرگ آشنا نباشید احتمالاً می بینید که به طور منظم عملی می شود.

در اینجا چند روش وجود دارد که چاپ با قالب بزرگ می تواند به تجارت شما کمک کند:

  1. نمایشگرهای نقطه خرید

شرکت شما در حال آماده سازی برای عرضه یک محصول مصرفی است. این ثمره ماه ها تلاش و کوشش است اما همین که به فروشگاه ها راه پیدا کند. در بین بسیاری از محصولات تنها یک محصول خواهد بود و همه آن ها برای جلب توجه خریداران رقابت می کنند.

با کمک چاپی با ابعاد بزرگ می توانید محصول خود را با یک نمایشگر قابل توجه برای خرید که می تواند در چشم شلوغ ترین مشتریان نیز جلب کند رول کنید.

  1. نمایشگاه های تجاری

یک نمایشگاه خوب تجاری یک نمایشگاه تجاری شلوغ است و مکانی که شرکت شما می تواند آخرین نوآوری های خود را به نمایش بگذارد و با دیگران در زمینه شما ارتباط برقرار کند.

اما این تنظیم شلوغ می تواند چیزی شبیه یک شمشیر دو لبه باشد. با ده ها یا حتی صدها کسب و کار دیگر که محصولات خود را به نمایش می گذارند، برجسته کردن آن دشوار است.

این جایی است که چاپ لارج فرمت می تواند کمک کند. تابلوها، پوسترها، بنرها و گرافیک های دیواری همه نمونه هایی از محصولات با ابعاد بزرگ هستند که به شما کمک می کنند برند خود را در جلو و مرکز خود نگه دارید و در دریای غرفه های دیگر خودنمایی کنید.

  1. پیام رسانی داخلی

مواد با فرمت بزرگ می توانند به شرکت شما در پروژه های داخلی نیز کمک کنند، چه این به معنای استقبال از یک مدیر جدید است یا یک پوستر برای یادآوری یک ابتکار جدید به کارمندان.

برای نیازهای چاپی در قالب بزرگ به دیجی پرینت استودیو اعتماد کنید

اگر به چاپ کاتالوگ ، چاپ لیبل، چاپ بنر یا پروژه طراحی داخلی سفارشی نیاز دارید به دیجی پرینت استودیو مراجعه کنید. ما با گسترده ترین بسترهای انعطاف پذیر از کاغذ تا وینیل تا پارچه و همچنین مواد سخت مانند چوب ، پلاستیک ، شیشه و فلز کار می کنیم.

ما همچنین می توانیم اندازه ها و شکل های سفارشی را بسازیم تا روشی منحصر به فرد و جالب برای انتشار پیام شما به شما ارائه دهیم. امروز با ما تماس بگیرید یا به وب سایت ما مراجعه کنید تا ببینید چگونه می توانیم یک محصول چاپی با قالب بزرگ را که به سازمان شما برجسته است طراحی و تولید کنیم.

نوشتن دیدگاه

X