info@digiprintstudio.com --- تلفن : 88 12 99 33 - 021 ---- تلگرام : 85 51 319 - 0912
معرفی انواع مختلف لیبل و کاربردهای آن
انواع مختلف لیبل

انواع مختلف لیبل معمولا یکی از روش ها برای معرفی محصولات یا خدمات شما  می باشد توجه داشته باشید که باید در چاپ لیبل نهایت دقت را داشته باشید و از طراحی و چاپ استیکر مناسبی با کار و محصولات خود استفاده کنید توجه داشته باشید که معمولاً چاپ لیزر بر روی جنس های مختلفی در سایزهای متنوع چاپ می‌شوند

لیبل همان بعد از به ظریفی می باشد که معمولاً بر روی عکس را چسبانده می شود توجه داشته باشید که در برخی موارد تک بر روی اجسام توسط پلاستیک یا نخ می کند اما برخی از مانند تشک یا صنایع خودروسازی و غیره تگ امکان پذیر نبوده و در این صورت شما می‌توانید از لیبل استفاده کنید که معمولاً نسبت به مواردی دیگر از هزینه کمتری برخوردار است در سال ۱۹۳۰ اولین بار از لیبل استفاده شد و امروزه هنوز به خوبی از آن استفاده می کنند که در ادامه آن را برای شما ذکر می کنیم.

چاپ لیبل یووی

یکی از پر کاربردترین انواع مختلف لیبل معمولاً لیبل یووی می باشد چرا که معمولاً هزینه کمتری دارد و همچنین شما می توانید در کمترین زمان سفارش داده و لیبل یووی را به صورت یک روزه تحویل گیرید معمولاً چاپ لیبل یووی تمام رنگی انجام می‌شود و شما می‌توانید در سایز و ابعاد مختلف مورد نظر خود را سفارش دهید معمولاً از جنس کاغذ می باشد که بر روی آن روکش یووی قرار دارد و از آن محافظت می کند چاپ لیبل های با کیفیت بوده که رنگ هایی که بر روی آن چاپ می شوند کاملا براق و اشباع هستند در چاپ لیبل توجه داشته باشید که لوگو یا نوشته های خود را به فاصله ۳ میلیمتر فاصله دهید شما می توانید این لیبل را بدون روکش یا با روکش محافظت سفارش دهید.

چاپ لیبل سلفون براق

در نظر داشته باشید که این لیبل ها معمولاً براق می‌باشند و حالت گلاسه دارد و به صورت تمام رنگ و در سایز های متناوب می توانید سفارش دهید یکی از محصولات چاپ لیبل می باشد که رنگ ها کاملا براق هستند توجه داشته باشید که شما می توانید لیبل های دایره ای شکل های متنوع یا برش های خاص دیگری و همچنین چاپ لیبل سی دی با روکش سلفون براق و غیره را سفارش دهید.

چاپ لیبل شیشه ای

در نظر داشته باشید شما می توانید چاپ لیبل شیشه ای را به صورت خوانا یا ناخوانا سفارش دهید و هنگام نصب نیز باید لیبل ناخوانا از روی شیشه بچسبانید و لیبل خوانا را از پشت شیشه باید چسبیده شود شما می توانید در ابعاد مختلفی برای چاپ سفارش دهید.

چاپ لیبل سلفون مات

چاپ لیبل سلفون مات معمولاً دارای روکش سلفون مات می باشد که بیشتر شبیه کارت ویزیت های ساده در ابعاد بزرگ می باشد توجه داشته باشید که کیفیت چاپ و رنگ لیبل سلفون مات بسیار عالی بوده به گونه ای که زنده می باشد.

چاپ لیبل طلاکوب

معمولا برای چاپ لیبل طلاکوب از ۳ سلفون براق و مات یا بدون روکش استفاده می کند این روکش معمولاً دارای فیلم طلاکوب می باشد  برای چاپ یک فایل به قسمت های چاپی و یک فال تک رنگ برای قسمت‌های طلاکوب ارسال می شود.

چاپ لیبل متالایز

در بین انواع مختلف لیبل ،  این لیبل ها معمولاً دارای قابلیت چسبندگی بر روی شیشه پلاستیک و فلز و غیره می باشند همچنین از مزایای چاپ لیبل متالایز می‌توان به ضد خش و ضد آب بودن آن و همچنین قابل شستشو بودن و مقاومت در برابر حرارت بالا و هم چنین اسید اشاره کرد. که شما می توانید چاپ لیبل متالایز را در سایز های مختلف و ابعاد دلخواه خود سفارش دهید.

سایز بندی چاپ لیبل

شما می توانید لیبل های متنوع را در سایزهای مورد دلخواه خود برای چاپ سفارش دهید توجه داشته باشید که شما برای صنایع نساجی پارچه و همچنین خودروسازی و غیره نیاز به چاپ لیبل در سایز بندی های متنوع می باشید.

اگر می ‌خواهید برای استفاده خود چاپ لیبل انواع مختلف و سایزهای متنوع سفارش دهید می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و همچنین درب منزل خود تحویل بگیرید یکی از مزایای چاپ لیبل مجموعه ما تحویل فوری و کیفیت چاپ عالی می باشد که شما می توانید با اطمینان خاطر چاپ لیبل مورد نظر خود را سفارش دهید

نوشتن دیدگاه

X