info@digiprintstudio.com --- تلفن : 88 12 99 33 - 021 ---- تلگرام : 85 51 319 - 0912
چاپ لیبل تیشرت
چاپ لیبل تیشرت

چاپ برچسب تی شرت – هدف از این مقاله راهنمایی و آگاهی شما در انتخاب بهتر هنگام چاپ برچسب های تی شرت سفارشی است. دانستن این دستورالعمل های ساده در هنگام چاپ برچسب های اندازه گردن به شما کمک می کند تا یک تی شرت تمام شده با کیفیت بالا تولید کنید.

 

قبل از چاپ لیبل تیشرت به موارد زیر دقت کنید :

 

اگر در حال چاپ برچسب های اندازه سیاه بر روی تی شرت های سفید هستید مراقب باشید ، برچسب های شما از قسمت پشت پیراهن نشان داده  نشود.

انتخاب رنگ مشکی به عنوان رنگ جوهر برای چاپ برچسب های اندازه خود روی یک تی شرت سفید ، از سمت عقب مانند تصویر سمت چپ نشان داده می شود.

بر خلاف چاپ آرم جلو یا عقب ، چاپ برچسب اندازه در قسمت داخلی تی شرت قرار می گیرد و باعث می شود جوهر هنگام چاپ از داخل قابل مشاهده باشد.

یک راه حل برای این استفاده از رنگ خاکستری روشن برای به حداقل رساندن تراکم جوهر سیاه یا رنگ تیره است.

سپس جوهر مخلوط می شود و رنگی ایجاد می کند که شفافیت را کاهش می دهد ، نکته اصلی این است که باید به اندازه کافی بین تی شرت و جوهر کنتراست داشته باشید تا چاپ را کمی ماسک زده و در مقابل تی شرت سفید نشان دهید.

تی شرت های تیره مانند مشکی ، آبی یا خاکستری تیره باید با رنگ سفید یا جوهر روشن تر باشد. برای رنگهای تیره ، جوهر استفاده شده روی تی شرت را نازک می کنیم ، این کار با اتمام جلوه نرم و ملایم تری به جوهر می دهد.

چاپ لیبل تیشرت :

 

چرا حذف برچسب اینقدر مهم است؟

یافتن یک تی شرت خالی با کیفیت با برچسب های Tearaway می تواند چالش برانگیز باشد.
با این وجود پیراهن های Anvil و Next Level دارای تی شرت های برچسب Tearaway هستند .
با برچسب های غیر Tearaway ، برچسب مارک های تی شرت بین یقه گردن و پیراهن دوخته می شود ، هنگام جدا کردن برچسب غیر Tearaway ، خطر از بین بردن بخیه هایی که در پشت گردن روی پیراهن دوخته شده است ، وجود دارد.
این باعث می شود رشته شل دور یقه از بین برود یا پارچه واقعی پیراهن پاره شود. حذف برچسب ها می تواند یک کار طولانی و طاقت فرسا باشد و اگر زمان تولید مهم باشد و به برچسب های اندازه نیاز دارید ، بهترین پیراهن ها را به شما پیوند می دهم ، می تواند زمان تولید را طولانی کند.

برچسب های تی شرت پارچه ای روی قسمت گردن طرفداران زیادی ندارد  ، همانطور که گفتیم من معمولاً با پاره شدن برچسب از روی تیشرت ، تیشرت را خراب می کنم.
این احساس ناخوشایندی است که پارچه اضافی از قسمت داخلی پیراهن شما آویزان است و برای افرادی که پوست حساس دارند این می تواند ناراحت کننده باشد.

اما اگر می خواهید برچسب های پارچه ای سفارشی ایجاد کنید ، علاوه بر گردن ، مکان های دیگری را که در برچسب های پارچه ای دوخته شده قرار می دهید.

حتی اگر مارک استوسی را دوست دارید ، توصیه می کنم آنها برچسب خود را از بیرون بدوزند و از مکان دیگری استفاده کنند ، دلیل این که برچسب گردن را بیرون آوردم خارش آن بود و ناراحت کننده بود

لبه برچسب ضخیم استوسی مدام پوست من را کند و کاو می کرد تا اینکه سرانجام با ناامیدی آن را پاره کردم و یک رشته تنهایی غمگین را پشت سر گذاشتم که تی شرتم را از داخل باز کرد.

اگرچه این مشکل عمده ای برای من نیست ، اما سخت است که تی شرت خود را از قسمت گردن باز کنید.
من این کار را با تعداد زیادی تی شرت انجام داده ام ، دلیل دیگری که من به مشتریان خود پیشنهاد نمی کنم به طور سفارشی در برچسب ها دوخته شوند.

نوشتن دیدگاه

X