info@digiprintstudio.com --- تلفن : 88 12 99 33 - 021 ---- تلگرام : 85 51 319 - 0912
انواع پاکت نامه
انواع پاکت نامه

علی رغم تحولات فناوری، اسناد و نامه های چاپی یا دست نویس که در یک پاکت قرار داده شده است نقش مهمی در دنیای تجارت دارند. انتخاب نوع مناسب پاکت نامه برای هر هدف پستی مهم است. در اینجا اطلاعاتی در مورد انواع پاکت نامه موجود و هدف آن ها ارائه شده است.

برای اطلاع ار انواع روش های چاپ کاتالوگ کلیک کنید

پاکت نامه های هوایی

اگر مجبورید سریع نامه های مهم خود را به مکان های دور ارسال کنید معمولاً توسط هواپیما حمل می شود. با این حال آیا می دانید از این نوع پاکت های خاص برای حمل نامه های شما استفاده می شود به آن ها پاکت نامه هوایی گفته می شود. افراد زیادی هستند که از این رسانه ارتباطی استفاده می کنند زیرا سرعت آن معمولاً از نامه پستی زمینی بیشتر است. از آنجا که شما باید یکنواختی خود را حفظ کنید از پاکت نامه های هوایی (که الگوی خاصی دارند) برای ارسال نامه های الکترونیکی به خارج از کشور و مکان های دور استفاده می شود.

پاکت دیسک

یکی دیگر از انواع پاکت نامه ، پاکت دیسک است. اگر می خواهید CD یا DVD را بسته بندی کنید پاکت های دیسک انتخاب خوبی است. پاکت دیسک دارای اندازه استاندارد است که به درستی دیسک را در خود جای می دهد. یک سوراخ برش خورده در قسمت جلوی پاکت (که با پلاستیک شفاف پوشانده شده است) فرد را قادر می سازد تا CD داخل آن را ببیند. معمولاً در این نوع پاکت ها نوار چسب برای آب بندی سریع آن وجود دارد.

پاکت های پنجره ای

پاکت های پنجره ای یکی دیگر از انواع پاکت نامه می باشد و برای صورتحساب ها و اهداف رسمی استفاده می شود. همانطور که از نامش پیداست پاکت در قسمت جلوی پاکت دارای یک سوراخ برش خورده است که به گیرنده اجازه می دهد کاغذ داخل آن را ببیند. کاغذ داخل به گونه ای تنظیم شده است که دیگر نیازی به نوشتن آدرس ندارد. معمولاً فقط یک پنجره وجود دارد با این وجود در بعضی موارد شما دو پنجره دارید. در صورت چک یا فاکتور پستی از چنین پاکت نامه هایی استفاده می شود. از پلاستیک شفاف به عنوان ماده پنجره استفاده می شود. این پاکت ها سازگار با محیط زیست هستند از این رو در مقیاس گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

پاکت های مربعی

آن ها دقیقاً همانطور که از اسمشان پیداست دقیقاً به صورت مربعی هستند. این سبک در هنگام ارسال دعوت نامه برای رویدادهای اجتماعی و مهمانی ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است. پاکت های مربع شکل دارای فلپ های مشخص هستند که با خمیر چسب برای بسته شدن پاکت تحت درمان قرار می گیرند. آن ها همچنین برای بسته بندی وسایل ظریف کوچک استفاده می شوند. با این حال چنین پاکت های مربعی دارای یک بالشتک یا کوسن برای نگهداری آن هستند.

پاکت کتابچه

پاکت های کتابچه در طول آن دارای یک فلپ است. این موارد در صورت ایده آل بودن هنگامی که شما باید عکس ها ، بیانیه ها ، بروشورها یا کتابچه هایی را که می توانند داخل آن قرار بگیرند بدون تاشو ارسال کنید و البته از فلپ برای آب بندی پاکت استفاده می شود. اندازه این پاکت ها متفاوت است در حالی که رنگ های متنوع در واقع هدف از استفاده از پاکت کتابچه را توجیه می کنند. همچنین می توانید پاکت های کتابچه را به صورت چاپی یا ساده تهیه کنید.

پاکت نامه های اعلامیه

یکی دیگر از انواع پاکت نامه نوع اعلامیه ای است. پاکت های اعلامیه معمولاً برای دعوت نامه های غیررسمی، کارت تبریک، بروشور و کتابچه های کوچک استفاده می شود. آن ها در همه رنگ ها و طرح ها ارائه می شوند و غالباً بنا به اقتضائات مناسبتی بصورت سفارشی طراحی و تزئین می شوند. البته چنین پاکت نامه هایی را می توان بر روی بافت طراحی کرد یا با جوهرهای رنگی چاپ کرد.

پاکت های کیف پول

پاکت های کیف پول نام خود را از این واقعیت گرفته اند که شبیه طرح کیف پول هستند. معمولاً از آن ها در ماشین های ارسال خودکار استفاده می شود. فلپ های مستقیم ذوزنقه ای برای درج اتوماتیک تسهیل می کنند. نوع پاکت استفاده شده تأثیر خوبی بر گیرندگان پستی می گذارد بنابراین قدرت این ابزار بسته بندی را به حداکثر می رساند. از پاکت های کیف پول برای ارسال نامه های مستقیم و نامه های دیگر استفاده می شود.

برای چاپ انواع پاکت نامه و لیبل و کاتالوگ و غیره می توانید به وب سایت دیجی پرینت استودیو مراجعه نمایید.

نوشتن دیدگاه

X