info@digiprintstudio.com --- تلفن : 88 12 99 33 - 021 ---- تلگرام : 85 51 319 - 0912
چاپ لیبل

چاپ لیبل

چاپ لیبل بر روی کاغذ یا ورق های فیلم با چاپگر های مخصوص دی جی پرینت هرگز آسان تر نبوده است! ما هر سایز و شکلی را میتوانیم برای شما انجام دهیم چاپ لیبل ما با هر دو روش چاپ دیجیتال و چاپ افست بسنه به تیراژقابل انجام است، هر اندازه برچسب دارای یک قالب مشخص است ما به شما کمک میکنیم تا چاپ لیبل خود را قالب بندی کنید لیبل از کاغذ یا فیلم پلاستیکی ساخته شده و به طور مستقیم از انبار، در انواع مختلفی از اشکال و اندازه ها، مستقیم تهیه می شوند بنابراین قیمت تمام شده برای شما کمتر میشود.

چاپ لیبل

انواع استفاده:

لیبل گارانتی، لیبل آدرس پستی، لیبل محصولات، لیبل هولوگرام، لیبل با بارکد، لیبل اموال،لیبل قیمت، لیبل مخصوص ظروف پت،لیبل صنعتی،لیبل محصولات ارگانیک،لیبل مخصوص بطری و…..

اندازه

با اندازه صحیح شما میتوانید در دور ریز بهد از قالب و برش لیبل خود خیلی صرفه جویی کنید بهتر است ظرف خود را با لیبل هماهنگ کید زیرا اگر برعکس انجام شود ممکن است هزینه بیشتری برای چاپ لیبل پرداخت کنید..

با شکل

محبوب ترین چاپ لیبل، چاپ مستطیل با گوشه های گرد هستند. مربع در گوشه، برچسب های مستطیل شکل و همچنین برچسب های گرد و بیضی شکل- نیز در اندازه های مختلف موجود هستند، از جمله ۲ مورد “برچسب گرد ما. برچسب های خاص برای فرمت های محبوب سی دی و همچنین اندازه برچسب برای ویدئو و رسانه های صوتی در سایت ما نیز برای شما قابل دسترسی هستند.

مشکلات چاپ لیبل:

هنگام چاپ لیبل خود، گاهی اوقات مسائل غیرمنتظره می توانند اتفاق بیفتند که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد: چاپگرها می توانند کثیف شوند یا تنظیمات اشتباه باشند و چاپ به درستی مطابقت نداشته باشد. به خاطر داشته باشید که صدها مدل مختلف برای هر نوع پرینتر لیزری و جوهر افشان وجود دارد! قبل از اینکه شروع به چاپ کنید

فایل طراحی شده را به دقت بررسی کنید تا چیزی اضافه یا کم نباشد.

چاپ لیبل در دی جی پرینت

بهترین مزیتی که چاپ دیجیتال هنگام انتخاب چاپ لیبل  دیده می شود این است که به شما امکان می دهد چندین بار طراحی خود را تغییر دهید بدون هرگونه هزینه  اضافی.

چاپ لیبل دیجی پرینتتکنولوژی های چاپ دیجیتال به علت مزایایی که دارند تقاضای زیادی دارند از جمله بهترین کیفیت تصاویر چاپ شده ، هزینه های کم و تحویل

دی جی پرینت پیشرو در فن آوری تکنولوژی های لیبل دیجیتال  اخیرا اولین کاربر ایرانی برای نصب فن آوری xerox color1000i بوده است. به طور کلی با تمام شرکت های چاپ دیجیتال پیشرو، ما از تکنولوژی چاپ دیجیتال ۲۴۰۰ در ۲۴۰۰ DPI به جای فناوری های جوهر افشان صنعتی پایین تر که بیشتر مناسب برچسب های لجستیکی و غیر لبه ای هستند که در آن کیفیت تصویر خیلی مهم نیست ، بهره می بریم.

برای مشتریانی که دارای طرح های مختلفی از لیبل هستند،چاپ لیبل های دیجیتال بیش از حد احتمالا برای شما مناسب تر هستند. دستگاه های چاپ دیجیتال زیراکس ما می توانند تا سایز ۳۳ در ۴۸ سانتی متر از فرآیند ۲۴۰۰dpi کاملا با کیفیت بالا با استفاده از تصاویر عکاسی  چاپ کنند. 

ما می توانیم برای انواع مختلف الزامات چاپ لیبل دیجیتال مطابق با نیازهای فردی مشتریان خود تامین کنیم. ما تجربه گسترده ای را برای ارائه برچسب ها به طیف وسیعی از بازارهای، از جمله؛ تولید و غذا، بسته بندی، بطری،محصولات پخته و بسیاری دیگرداریم.

با استفاده از این تسهیلات، ما چاپ لیبل نمونه بر روی دستگاهی که مورد استفاده برای چاپ نهایی خود قرار می گیرد چاپ می کنیم و به شما اجازه می دهیم که رنگ و لرزش و شارپ بودن تصاویر برچسب خود را به دست آورید. حتی می توانید چاپ لیبل دیجیتال  را بر روی محصول یا بسته بندی خود امتحان کنید تا ببینند که چگونه به نظر می رسند.

در صورتی که بالاترین کیفیت مورد نظر شماست با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره رایگان در خصوص خدمات چاپ دیجیتال روی صفحات مرتبط (چاپ کاتالوگ – چاپ بروشور – چاپ لیبل – ساک دستی  – سررسید) کلیک بفرمایید بفرمایید، یا با گروه دی جی پرینت تماس حاصل بفرمایید:

چاپ لیبل پشت چسب دار

حداقل سفارش ۱۰ برگ — تحویل ۱ ساعته

چاپ لیبل
X