info@digiprintstudio.com --- تلفن : 88 12 99 33 - 021 ---- تلگرام : 85 51 319 - 0912
قوانین چاپ لیبل
قوانین چاپ لیبل

قوانین چاپ لیبل یکسری نکات و قواعد می باشند که در زمان طراحی برای چاپ لیبل می بایست رعایت شود تا علی رغم بالا بردن کیفیت برچسب ها بتوان یک برچسب حرفه ای و حتی آیتم تبلیغاتی موثر و موفق را پیاده ازی کرد.

 

از برچسب ها برای نمایش قیمت ها در فروشگاه ها، شناسایی چاشنی های محصولات مختلف یا برچسب زدن استفاده می شود. برچسب ها می توانند آرم شرکت شما را حمل کنند و به ابزار تبلیغاتی واقعی تبدیل شوند. برای بالا بردن کیفیت ، چاپ برچسب را توسط یک متخصص حرفه ای انجام دهید.

 

قوانین چاپ لیبل عبارتند از :

شما می توانید برچسب های خود را به هر شکلی که بخواهید در نسخه چاپی طراحی کنید. در حالی که سفارشی سازی یک امتیاز عالی است ، چاپ برچسب برای استفاده تجاری بیش از خلاقیت و بودجه چاپ شماست. ابتدا برخی از عوامل عملی و حتی قانونی باید مورد توجه قرار گیرند. ما برخی از بایدها و موارد انجام شده برچسب را برای راهنمایی شما در ترتیب چاپ خود آماده کرده ایم. با این نکات طراحی از اشتباهات و عوارض جلوگیری کنید تا بتوانید قوانین چاپ لیبل را شناسایی کنید.

 

مطمئن شوید که از قوانین برچسب گذاری پیروی می کنید

این مورد به ویژه در صورت فروش محصولات غذایی یا نوشیدنی در رعایت کردن قوانین چاپ لیبل بسیار مهم است. محصولات شما باید دارای برچسب هایی باشند که از دستورالعمل های FDA برای برچسب گذاری مواد غذایی و اطلاعات غذایی پیروی می کنند.

اگر چاپ برچسب را برای لباس انجام می دهید، طبق دستورالعمل FTC برای برچسب زدن به مراقبت و قوانین پارچه و پشم در مورد برچسب زدن پارچه دقت کنید.

 

به چگونگی استفاده از برچسب های خود فکر کنید

آیا محصول شما در یخچال قرار می گیرد یا منجمد می شود؟ آیا در معرض عناصر بیرونی قرار خواهد گرفت؟ در این صورت ، آیا به نوع برچسبی که استفاده می کنید و چگونگی ماندگاری آن در این شرایط فکر کرده اید؟

 

 

انتخاب کاغذ برای چاپ لیبل

کیفیت کاغذ مورد استفاده برای چاپ برچسب بسیار مهم است و از ضروری ترین موارد در اصول و قوانین چاپ لیبل می باشد. برای به دست آوردن برچسب با قیمت رقابتی، می توانید کاغذ چسب سفید کلاسیک را انتخاب کنید. این محصولی است که به طور دائمی به یک سطح انتخاب شده می چسبد. وزن این نوع کاغذها ۸۰ گرم بر متر مربع است.

 

قالب های مختلف برای چاپ برچسب

انتخاب قالب نکته مهمی در طراحی برچسب شخصی سازی شده است و در راس قوانین چاپ لیبل قرار دارد. قالب های کلاسیک این نوع چاپ ها مستطیل ۲۸۰ ۵۰۰ ۵۰۰ میلی متر ، قالب مربع ۲۰ ۲۰ ۲۰ میلی متر ، قالب بیضی ۱۴۵ ۹۵ ۹۵ میلی متر ، شکل گرد ۴۰ ۸۰ ۸۰ میلی متر است …

 

همچنین می توانید برچسب ها را به اشکال خاص طراحی و چاپ کنید. با استفاده از یک چاپگر آنلاین صالح ، می توانید برچسب های ستاره ای ، ابری ، قلبی داشته باشید … در مورد طراحی برچسب شما محدودیتی وجود ندارد. از جمله خدمات مختلفی که توسط دیجی پرینت استودیو ارائه می شود، ایجاد و چاپ لیبل است. تجربه ما در این زمینه به شما امکان می دهد از چندین گزینه از نظر قالب بهره مند شوید.

 

برچسب های صنعتی تصویر برند شما را افزایش می دهند. با هم می توانیم بر اساس ایده های شما برچسب های صنعتی ایجاد کنیم و در مورد بهترین برچسب های ممکن برای شما مشاوره دهیم.

 

 

از چه برنامه ی کامپیوتری برای طراحی برچسب و لیبل استفاده می کنید؟

اگر درک درستی از کیفیت چاپ در مقابل کیفیت صفحه نداشته باشید، چاپ تصاویر دیجیتال می تواند ناامید کننده باشد. یک تصویر با کیفیت صفحه نمایش که روی مانیتور شما خوب به نظر می رسد، هنگام چاپ آن اغلب پارچه ای یا پیکسلی به نظر می رسد. اطمینان حاصل کنید که از تصاویر دیجیتال خود بهترین نتیجه چاپ را بگیرید، صرف نظر از اینکه از چه برنامه کامپیوتری برای خلق آثار هنری خود استفاده می کنید.

استفاده از نرم افزاری مانند Adobe Photoshop برای افزایش وضوح تصویر گرافیکی وب از ۷۲ dpi به ۲۵۰ dpi به شما کمک چندانی نخواهد کرد – در وهله اول نمی توانید کیفیت را بهبود ببخشید – باید اطمینان حاصل کنید که گرافیک شما از همان ابتدا با وضوح مناسب تنظیم می شوند.

 

نتیجه:

آنچه که می بیست شما در مورد قوانین چاپ لیبل بدانید در این مقاله تنها به بخشی از آن اشاره شد ولی سعی را بر این گذاشتیم که اساسی ترین بخش هایی که اصول اولیه را در چاپ لیبل نشان می دهد را عنوان کنیم.

اگر به دنبال یک طراح و چاپ برچسب و لیبل برای کسب و کار خودتان یا حتی برای خدمات تولیدی خود هستید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید ما برای پاسخگویی به شما همیشه فرصت داریم تا شما بتوانید انتخابی درست و ایده ال داشته باشید.

نوشتن دیدگاه

X