info@digiprintstudio.com --- تلفن : 88 12 99 33 - 021 ---- تلگرام : 85 51 319 - 0912
چاپ کاتالوگ فوری

چاپ کاتالوگ فوری

معمولا در تفکر عامه مردم چاپ کاتالوگ و بروشور یکی فرض می شوند و عده کمی راجب فرق این دو نوع چاپ اطلاعات دارند. بگذارید در یک خط فرق این دو چاپ را بری شما بگوییم:

فرق چاپ کاتالوگ و بروشور :

کاتالوگ اطلاعات کاملی راجب شرکت یا محصول به کاربر هدف منتقل می کند ولی بروشور اطلاعات جزئی تر را انتقال می دهد.

بازاریابی چاپ کاتالوگ

جذب مشتری با چاپ کاتالوگ

۱- از اصلی کارهای کاتالوگ معرفی شرکت و سابقه آن می باشد.

۲- معرفی محصولات و پروژه ها به همراه هدفمندی ها

۳- بیان تخصص ها و امکانات

تا به اینجا احتمالا تفاوت بین کاتالوگ و بروشور را متوجه شده اید.در ادامه برخی مسائل مربوط به چاپ کاتالوگ را ذکر خواهیم کرد.

موردی دیگر که اکثر مشتری های تیراژ کم به دنبال آن هستند کاتالوگ تعداد کم می باشد که در ادامه ی همین مطلب راجع به تعداد چاپ کاتالوگ صحبت خواهیم کرد.

همان طور که می دانید امروزه صاحبان کسب و کار برای توسعه کسب و کارشان اقداماتی انجام می دهند یکی از این اقدامات چاپ کاتالوگ می باشد.همان گونه که در مقاله های مختلف ذکر کردیم چاپ کاتالوگ دارای فوایدی می باشد که باعث می شود بسیاری از صاحبان کسب و کار و مدیران شرکت ها به دنبال چاپ این کاتالوگ بروند به عنوان نمونه یکی از این مزایا مقرون به صرفه بودن این روش بازاریابی می باشد.

قبل از این که بخواهیم اطلاعات کلی را راجع به این عنصر ارزشمند به شما بدهیم می بایست تعریف کلی کاتالوگ را بدانید به همین منظور برای شما عنوان کاتالوگ چیست را به خوبی توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

کاتالوگ چیست؟

نام دیگر این عنصر ارزش مند کالا نما می باشد.کالا نما یا همان کاتالوگ ها این چنین از نام شان که پیداست صفحاتی را در دل خودشان جای داده اند اما این عنصر ارزشمند بیان گر چه چیز هایی می باشد؟معمولا کالا نماها بیان گر معرفی و نمونه کارهایی از خدمات و محصولات صاحبان کسب و کار ها می باشند به طوری که صاحبان کسب و کار ها می بایست تمام اطلاعاتی که منجر می شود مشتری ها محصولات شان را خریداری نمایند در این کاتالوگ ها درج نمایند.صاحبان کسب و کار می بایست اطلاعات دقیقی از محصولات شان نظیر ابعاد،نکات منفی و مثبت،رنگ های محصولات تان و…را در کالانماها درج نمایند چرا که همین امر سبب می شود مشتری های گرامی به شما اعتماد کافی را داشته باشند.

تعریف کاتالوگ

عوامل دخیل در قیمت چاپ کاتالوگ 

معمولا مشتریان عزیز از عواملی که باعث می شوند هزینه های مربوطه شان در مورد چاپ کاتالوگ افزایش یا کاهش داشته باشد اطلاعی ندارند،برای این که اطلاع دقیقی از هزینه های چاپ کاتالوگ داشته باشید می بایست این عوامل را به درستی بشناسید.عوامل دخیل در چاپ کاتالوگ:

  • نوع کاغذ چاپی
  • نوع چاپ
  • تعداد و تیراژ کاتالوگ
  • جنس جلد
  • ضخامت جلد
  • تعداد صفحات
  • ابعاد
  • نوع صحافی
  • نوع جلد

تا به این جا عواملی که باعث می شود قیمت چاپ کاتالوگ تان افزایش یا کاهش یابد را به طور کامل برای شما شرح دادیم در ادامه به تشریح این عوامل خواهیم پرداخت.

نوع کاغذ چابی

مورد اساسی که باعث می شود قیمت چاپ کاتالوگ تان تغیر کند نوع کاغذ چاپی می باشد.انتخاب نوع کاغذ به عهده مشتری می باشد هر یک از مشتریان عزیز می توانند نوع کاغذ چاپی شان را خودشان انتخاب کنند چرا که هر یک از مشتریان عزیز برای هدف خاصی بنا به نیازشان چاپ کاتالوگ را انجام می دهند.

نوع چاپ 

همان گونه که می دانید یکی از عواملی که در چاپ این عنصر ارزشمند دخیل می باشد نوع چاپ می باشد.همان گونه که در مقالات مختلف بیان کردیم،امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی دستگاه های چاپی بسیاری وجود دارند بنابراین انتخاب نوع این دستگاه ها بر عهده مشتری می باشد چرا که هر یک از مشتری ها بنا به نوع استفاده شان و تیراژ کارشان و مقدار هزینه ایی را که برای این کار می خواهند انجام دهند بنابراین نوع چاپ شان متغیر است.

تعداد تیراژ

موردی دیگر که باعث می شودتقریبا شما هزینه تان بالا و یا پایین رود این است که شما چه تعداد تیراژی را برای این کار اختصاص می دهید.این عامل نیز مانند عوامل بالا تاثیر در سلیقه مشتری می باشد.بنابراین در صورتی که تیراژ نسبتا بالایی داشته باشید صاحبان چاپ خانه ها به اصطلاح با شما کنار می آیند و هزینه ی مقرون به صرفه ایی را به شما پیشنهاد می دهند.

جنس جلد

موردی دیگر که در مقدار هزینه و قیمت چاپ کاتالوگ دخیل است نوع جنس جلد های این برگه ها می باشد.بنابراین این نیز برعهده ی مشتری است که چه نوع جلدی را برای محصولاتش انتخاب کند.به عنوان نمونه در صورتی که شما صاحب نمایندگی لوازم خانگی می باشید می بایست جلدی را برای کاتالوگ خودتان استفاده نمایید که با نوع محصولات داخلی کاتالوگ تان هم خوانی داشته باشد و شما با استفاده از این کار می توانید حس آرامش و اطمینان و اعتماد را به مشتری تان انتقال دهید.

ضخامت جلد

یکی از عواملی که باعث می شود شما تقریبا هزینه ی بالا یا پایینی را در چاپ کاتالوگ داشته باشید ضخامت جلد کاتالوگ ها می باشد.به عنوان نمونه شما صاحب کسب و کاری هستید که دائما این برگه ها با مشتری ها و همکارانتان در ارتباط می باشند بنابراین شما می بایست جلدی را انتخاب نمایید که تقریبا ضخامت داشته باشد چرا که با استفاده  مکرر برگه های داخلی و صفحات شما آسیبی نبیند.برای آگاهی از قیمت دقیق کاتالوگ می بایست فیلترهایی را مورد بررسی قرار دهید .

تعداد صفحات

عواملی دیگر که باعث افزایش یا کاهش قیمت چاپ کاتالوگ می شود این است که تعداد صفحات مشتری ها متغیر می باشد.با حفظ مثال بالا در صورتی که تعداد محصولات تان فراوان می باشد شما می بایست کاتالوگی را تنها به عنوان هود و کاتالوگی را تنها به عنوان گاز و …اختصاص دهید.به عنوان نمونه شما دارای ۱۰۰نوع هود در فروشگاه لوازم خانگی تان هستید می بایست تمام محصولات تان را به همراه مشخصاتشان در این برگه ها وارد نمایید.بنابراین یکی از عواملی که باعث می شود قیمت چاپ برگه های تان بالا تر رود تعداد صفحات چاپی شما می باشد.

ابعاد

عاملی دیگر که باعث می شود شما افزایش قیمت یا کاهش قیمت را در کارهای چاپی داشته باشید انتخاب ابعاد می باشد.به عنوان نمونه شرکت نقشه برداری با توجه به این که محصولاتش ابعاد نسبتا بالایی دارد می بایست ابعاد بالاتری را در تهیه این برگه ها بپردازد بنابر گفته ما ابعاد انتخابی باعث کاهش یا افزایش قیمت های چاپ کاتالوگ می باشد.

نوع صحافی

موردی دیگر که با توجه به سلیقه ی مشتری انجام می پذیرد این است که بعضی از مشتریان علاقه دارند جلد روی این برگه های شان نوع خوبی صحافی شده باشد یا علاقه دارند برگه های شان از نمونه های کتاب های قدیمی الهام بگیرند همین امر باعث می شود هزینه این افراد برای تهیه ی کاتالوگ نسبتا بالا رود.انتخاب نوع جلد و نوع صحافی بر عهده مشتری می باشد.چرا که هر یک از مشتری ها سلیقه ی خاصی دارند.وجود سلیقه های مختلف سبب تغیر در قیمت چاپ این برگه ها می شود.۳

تا به این جا احتمالا به خوبی عواملی که باعث می شود قیمت چاپ کاتالوگ تان افزایش یا کاهش یابد به خوبی متوجه شدید تا به اینجای متن ما به خوبی این عوامل را برای شما توضیح دادیم امیدواریم این شرح برای شما به اندازه کافی کارآمد باشد.

عوامل دخیل در قیمت طراحی کاتالوگ

صحبتی دیگر که تمام مشتریان عزیز از آن پرسش هایی را می پرسند این است که هزینه و قیمت طراحی کاتالوگ به چه میزان می باشد.عاملی که باعث می شود شما هزینه تان در طراحی کاتالوگ بالا یا پایین برود این است که عده ایی از مشتریان عزیز می خواهند یک طراحی منحصر به فرد بر روی جلد شان یا طراحی زیبا و فوق العاده ایی را بر روی صفحات کاتالوگ داشته باشند به همین منظور قیمتی که برای مشتریانی که طراحی ساده ایی می خواهند با این دسته از مشتریان تقریبا تفاوت هایی را در بر می گیرد.

برای آگاهی از دقیق ترین هزینه و قیمت طراحی کاتالوگ می توانید با کارشناسان متخصص شرکت دیجی پرینت ارتباط برقرار کنید.

در این مطلب اطلاعات دقیقی راجع به چاپ کاتالوگ در اختیار شما قراردادیم امیدواریم این مطلب به اندازه کافی برای شما آموزنده و مفید باشد برای آگاهی از دقیق ترین قیمت و هزینه چاپ کاتالوگ می توانید با کارشناسان متخصص شرکت دیجی پرینت ارتباط برقرار کنید.امیدواریم بعد از چاپ کردن کالانماها کسب و کارتان رونق بگیرد و در صورتی که کسب و کار شما خدماتی می باشد به صورت حرفه ایی تر کسب و کارتان را ادامه دهید.

چاپ کاتالوگ یا مجله با کیفیت حرفه ای

 کاتالوگ  یا مجله شرکت شما احتمالا مهم ترین ارائه برای شرکت شما است. شما محصولات خود را نشان می دهید و فروش را از طریق این  کاتالوگ ها افزایش می دهید.علاوه بر طراحی، ضروری است که شما از چاپ با کیفیت ، کاغذ، جوهر، خوب برای چاپ کاتالوگ خود استفاده کنید. طراحی زیبا و مدرن داشته باشید. آیا می دانید چطور این بهترین قیمت را بدست آورید؟

تکنولوژی چاپ دیجیتال یا افست، بسته به مقدار.
نوع  کاغذ : براق و یا مات ، ضخامت از ۸۰ تا ۳۰۰ گرم …
صحافی : منگنه،  چسب گرم، …
پوشش : سلفون براق یا مات، کاغذ کتان بدون پوشش

 چاپ دیجیتال ایده آل برای چاپ کاتالوگ های مختلف است.
شما برای چاپ دیجیتال کاتالوگ های خود هیچ محدودیتی ندارید. چاپ دیجیتال ما  کیفیت زیادی دارد ۲۴۰۰ در ۲۴۰۰ دی پی آی، دیگر اثرات خرابی یا اثرات مشابهی وجود ندارد، رنگها، حتی رنگ های تیره و مناطق بزرگ رنگ، در حال حاضر عالی هستند.چاپ کاتالوگ فوری اکنون ما می توانیم کاتالوگ های خود را بلافاصله چاپ کنیم، نیازی نیست صبر کنید تا جوهر خشک شود یا چیزی شبیه به آن …
همانطور که این روش نیازی به فورم چینی ندارد، هزینه های اولیه وجود ندارد  چاپ کاتالوگ دیجیتال دارای مزایای بسیاری است.

هنگام مقایسه قیمت ها دقت کنید، مطمئن شوید دقیقا همان چیزی را که شما نیاز دارید بشناسید، یعنی وزن، نوع کاغذ و غیره. قیمت یک عامل مهم است، اما مطمئن شوید کیفیتی را که انتظار دارید را دریافت می کنید.  در دی جی پرینت ما به شما کمک می کنیم هزینه چاپ را به حداقل کاهش دهید، اما بدون افت کیفیت . به همین دلیل است که ما دوست داریم وقت خود را با هر مشتری صرف کنیم تا اولویت های آنها را درک کنیم و به آنها توصیه کنیم تا مجلات یا کاتالوگ هایشان کامل باشند.

جهت مشاوره رایگان در خصوص خدمات چاپ دیجیتال روی صفحات مرتبط (چاپ کاتالوگ – چاپ بروشور – چاپ لیبل – ساک دستی  – سررسید) کلیک بفرمایید بفرمایید، یا با گروه دی جی پرینت تماس حاصل بفرمایید: تماس با دی جی پرینت

حداقل سفارش ۱۰ — تحویل ۲ ساعته

چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ ارزان در تهران

قیمت چاپ کاتالوگ

معمولا برای این که کار چاپی انجام گیرد اولین سوالی که مشتریان عزیز از ما می کنند این است که قیمت چاپ کاتالوگ چه مقدار است؟برای پاسخ دادن به این پرسش می بایست عناصری را مورد بحث قرار بدهیم که باعث می شوند قیمت این برگه تقریبا بالا برود در ادامه برای شما عواملی را ذکر می کنیم که در قیمت چاپ کاتالوگ دخیل هستند.

برای سفارش چاپ کاتالوگ ارزان از خدمات پرهزینه برای تیراژ کم پرهیز کنید خدمات پر هزینه مانند انواع یو وی،طلاکوب، انواع کلیشه برجسته سازی و …..

  • مهمترین مورد کاتالوگ تیراژ آن است تیراژ بیشتر برابر با قیمت هر عدد چاپ کاتالوگ حرفه ای کمتر است ممکن است تیراژ ۱۰۰ تا ۱۰ عدد ۵۰ درصد اختلاف قیمت داشته باشند.
  • نوع صحافی کاتالوگ را انتخاب کنید معمولا ارزان ترین نوع صحاف منگنه تخت است، البته اگر تعدادصفحات چاپ کاتالوگ شما بیشتر از ۴۰ صفحه باشد صحافی منگنه جواب نمیدهد اصطلاحا ته آن باد میکند، در این صورت برای کاتالوگ حرفه ای صحافی چسب گرم پیشنهاد میشود.
  • مرحله بعدی چاپ کاتالوگ ارزان محاسبه تعداد برگ پشت و رو مود نیاز برای چاپ صفحات داخلی است کافی است تعداد صفحات را بر دو تقسیم کنید.

*برای محاسبه تعداد صفحات داخلی یکرو یا دورو بودن جلد را در نظر بگیرید یکرو یا دورو بودن جلد در محاسبه انتهایی تاثیر گذار است.

* جلد چاپ کاتالوگ حرفه ای حتما باید یکرو سلفون شود.

  • در انتها جنس کاغذ صفحات داخلی و مقوا جلد کاتالوگ خود را انخاب کنید، پیشنهاد ما گلاسه ۱۵۰ گرم برای صفحات داخلی و جلد ۲۵۰ گرم با پوشش یکرو سلفون است.

محاسبه قیمت چاپ کاتالوگ A4

  • تعداد برگ داخلی چاپ کاتالوگ A4 ضرب در قیمت بر اساس تیراژ لیست قیمت
  • جلد آن A3 میشود قیمت لیست قیمت ضرب در دو بعلاوه ۴۰۰ تومان هزینه سلفون
  • در انتها هزینه صحافی در لیست
  • ۳ عدد بالا را باهم جمع ببندید قیمت تک جلد کاتالوگ شما محاسبه میشود.

محاسبه قیمت چاپ کاتالوگ A3

  • تعداد برگ داخلی چاپ کاتالوگ A3 ضرب در دو برابر قیمت لیست قیمت بر اساس تیراژ
  • جلد آن با پلات چاپ میگردد و هزینه ثابتی ندارد برای اطلاع تماس فرمایید.
  • قیمت صحافی بر اساسس تیراژ
  • ۳ عدد بالا را باهم جمع ببندید قیمت تک جلد کاتالوگ شما محاسبه میشود.

طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ

مهمترین مورد برای طراحی کاتالوگ انتخاب برنامه طراحی است بهترین آن Adob indesgin میباشد.

مرحله بعد طراحی قالب کاتالوگ است یک قالب با بهترین تصویر ها هم ارتباط خوبی با مشتری شما برقرار نمیکند.

مرحله بعد اضافه کردن تصاویر و متن است تصاویر جذاب از متن کاتالوگ مهمتر است تصاویر خوب ارتباط بهتری با مشتریان برقرار میکنند.

X