info@digiprintstudio.com --- تلفن : 88 12 99 33 - 021 ---- تلگرام : 85 51 319 - 0912
ساک دستی

ساک دستی

در صورت پیدا نکردن محصول خود به چاپ همکاران مراجعه فرمایید و یا تماس بگیرید

راهنمای خرید

ساک دستی

 

استفاده از ساک دستی در بازاریابی و تبلیغات :

فروشگاه یا کسب و کار شما می تواند از داشتن یک ساک دستی سفارشی چاپی به جای ساک های عمومی استفاده کند. مشتریان شما پس از خرید با ساک های شما در خیابان راه می روند و این یک تبلیغ بسیار موثر برای شما است چاپ با رنگ کامل با لوگوی شرکت، شعار یا هر چیز دیگری که در ذهن دارید.

جای تعجب نیست که مارک های بزرگ ساک های چاپی با کیفیت را انتخاب می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با دیجی پرینت تماس بگیرید تا با کارشناسان در مورد خرید یا ارتقاء چاپ ساک خرید مشورت کنید.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی می تواند بارها و بارها در زمان برای حمل کالا استفاده شود و نام تجاری شما را در خیابان ها حمل کند، در حالی که چاپ ساک خرید  با یک آرم شرکت خاص مارک حمل می کند، چاپ ساک دستی باعث افزایش رضایت مشتریان میشود و می توانند خرید خود را به راحتی حمل کنند. این ساک ها آیتم های تبلیغاتی ارزان قیمت هستند که اغلب برای سال های زیادی به یک شناسه مرتبط با نام تجاری خاص تبدیل می شوند.

 

از چه جنسی ساخته شده است؟

چاپ ساک های تبلیغاتی ممکن است از پارچه های غیر بافته، کاغذ چاپ شده یا تیلون ساخته شوند، کاغذ بازیافت شده نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. آثار هنری در هر چاپ ساک تبلیغاتی با استفاده از یک فرایند چاپ افست رنگ کامل قرار می گیرد.

تولید سفارشی ساک دستی :

هر طراحی در توانایی های مهندسی کاغذ ممکن است تولید شود و این شامل بسیاری از سبک های سفارشی چاپ، شکل ها و اندازه ها می شود. ساک را می توان برای هر سبک یا نیاز مورد نیاز ایجاد کرد.

 

چاپ ساک دستی دی جی پرینت :

در یک مورد تبلیغاتی استفاده از چاپ ساک های خرید، یک فروشگاه بوتیک کوچک که توسط فروشگاهای معروف  در یک مرکز خرید  محاصره شده بود یک چاپ کیسه خرید تبلیغاتی با رنگ سفارشی، شکل، اندازه و پیام به منظور  رقابت با تبلیغات بودجه بزرگ  فروشگاه های اطراف آن. وقتی تعداد فروش ها کم بود، کارکنان با استفاده از این کیسه ها به خیابان ها می آمدند تا مشتریان جدید را جذب کنند. برخی از آنها با پیام هایی در مورد قیمت های ارزان قیمت موجود در بوتیک بودند.

حمل و نقل و توزیع : 

چاپ کیسه های خرید توانایی حمل و نقل مسطح و کم وزن دارند، به طوری که حتی به صورت انبوه می توان آنها را به راحتی حمل کرد.

جهت مشاوره رایگان در خصوص خدمات چاپ دیجیتال روی صفحات مرتبط (چاپ کاتالوگچاپ بروشورچاپ لیبلساک دستی  – سررسید) کلیک بفرمایید بفرمایید، یا با گروه دی جی پرینت تماس حاصل بفرمایید: تماس با دی جی پرینت

 

 

X